Detail kreativce
Matěj Fišer
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 07551665
Kontakt:
Matěj Fišer
+420 777 828 644
matej.fiser@post.cz
O profilu kreativce
Už roky dostávám miliony lidí k obsahu na sociálních sítích svých klientů. Pracoval jsem s celou škálou projektů – od neziskových, přes komerční, až po politické subjekty. V komunikaci na soc. sítích zvládnu zajistit kompletní proces – strategii, ideu, výkonnostní marketing, reporting i evaluaci. Zajímá mě udržitelnost, kultura a cokoliv neotřelého. Napište a zjistíme, jestli jsme match. 🌱
Marketing pro lepší svět
Odkazy
Adresy
- 
						- 
								Sídlo:Vítězná 2955
 Kladno 27204 Středočeský kraj
- 
								Kontaktní adresaKubelíkova 32
 Praha 13000
 Hlavní město Praha
 
- 
								
Místa působnosti:
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
Oblasti nabízených služeb
- 
									Marketingové strategie- 
												Konzultace strategie komunikace na soc. sítích pro české europoslanceMarcel Kolaja, Markéta Gregorová, Mikuláš Peksa, 2022   Pro europoslance (Marcel Kolaja, Mikuláš Peksa) a europoslankyni (Markéta Gregorová) jsem analyzoval dosavadní komunikaci na soc. sítích a navrhnul postup tvorby příspěvků do budoucna s využitím vlastního modelu pro content making. Instagram Marcela Kolaji zaznamenal okamžitě po konzultaci nárůst z desítek reakcí do stovek až tisíců. Pro europoslance (Marcel Kolaja, Mikuláš Peksa) a europoslankyni (Markéta Gregorová) jsem analyzoval dosavadní komunikaci na soc. sítích a navrhnul postup tvorby příspěvků do budoucna s využitím vlastního modelu pro content making. Instagram Marcela Kolaji zaznamenal okamžitě po konzultaci nárůst z desítek reakcí do stovek až tisíců. 
- 
												Komunikační strategie pro Magistrát hlavního města Prahy – Odbor ochrany prostředíMagistrát hlavního mesta Prahy, 2024   Pro Odbor ochrany prostředí hl. m. Prahy jsem vytvořil kompletní komunikační strategii od základu. Zaměřil jsem se na jasné cíle, efektivní sdělení a moderní přístupy, které pomáhají lépe komunikovat environmentální témata a zapojit veřejnost do péče o přírodu a udržitelnost ve městě. Výsledkem je upravený web, spuštění newsletteru, založení LinkedInu a jasný plán do dalšího roku. Pro Odbor ochrany prostředí hl. m. Prahy jsem vytvořil kompletní komunikační strategii od základu. Zaměřil jsem se na jasné cíle, efektivní sdělení a moderní přístupy, které pomáhají lépe komunikovat environmentální témata a zapojit veřejnost do péče o přírodu a udržitelnost ve městě. Výsledkem je upravený web, spuštění newsletteru, založení LinkedInu a jasný plán do dalšího roku. 
 
- 
												
- 
									Online marketing- 
												Sociální sítě & lead generation pro Greenpeace Česká republikaGreenpeace Česká republika, 2016-nyní   Zajištění kompletní komunikace organizace v rámci sociálních sítí: od prvotního nápadu, přes realizaci, až po tvorbu placené propagace a následného vyhodnocení. Zodpovědnost za lead generation & vedení social media týmu. Dlouhodobá spolupráce. - Počet každoročních organických impresí zvýšen z řádu milionů do desítek milionů - Přímý dopad na získání více než 400 000 leadů - Instagram posílen ze 750 na 52 400 followers Zajištění kompletní komunikace organizace v rámci sociálních sítí: od prvotního nápadu, přes realizaci, až po tvorbu placené propagace a následného vyhodnocení. Zodpovědnost za lead generation & vedení social media týmu. Dlouhodobá spolupráce. - Počet každoročních organických impresí zvýšen z řádu milionů do desítek milionů - Přímý dopad na získání více než 400 000 leadů - Instagram posílen ze 750 na 52 400 followers 
- 
												Sociální sítě & výkonnostní marketing pro Palác AkropolisPalác Akropolis, 2018-nyní   Vedení komunikačních aktivit (social media & paid social) pro hudební sekci klubu, koordinace výstupů externistů, tvorba dlouhodobé online strategie a její plnění napříč všemi kroky: idea making, exekuce, propagace, reporting, zajištění obdobných aktivit pro samostaný projekt Festival Spectaculare, budget ve stovkách tisíc CZK s přímým dopadem na prodej. Dlouhodobá spolupráce. - o 14 % vyšší prodej vstupenek v roce 2024 ve srovnání s průměrem 4 let před covidem (i přes celkový pokles v kulturním sektoru) Vedení komunikačních aktivit (social media & paid social) pro hudební sekci klubu, koordinace výstupů externistů, tvorba dlouhodobé online strategie a její plnění napříč všemi kroky: idea making, exekuce, propagace, reporting, zajištění obdobných aktivit pro samostaný projekt Festival Spectaculare, budget ve stovkách tisíc CZK s přímým dopadem na prodej. Dlouhodobá spolupráce. - o 14 % vyšší prodej vstupenek v roce 2024 ve srovnání s průměrem 4 let před covidem (i přes celkový pokles v kulturním sektoru) 
- 
												Výkonnostní marketing pro české umělce a umělkyněAneta Langerová, Cocotte Minute, Zrní, 2021-nyní   Během kampaní na podporu návštěvnosti koncertů jsem zajišťoval cílené placené reklamy na Facebooku i Instagramu, přičemž jsem vždy kladl důraz na tvorbu vhodných kreativ a efektivní využití rozpočtů. S každým umělcem jsem podrobně konzultoval navrhované vizuály, texty i formáty reklam, abychom společně našli ideální kombinaci pro oslovení relevantního publika a maximalizovali návratnost investic. Během kampaní na podporu návštěvnosti koncertů jsem zajišťoval cílené placené reklamy na Facebooku i Instagramu, přičemž jsem vždy kladl důraz na tvorbu vhodných kreativ a efektivní využití rozpočtů. S každým umělcem jsem podrobně konzultoval navrhované vizuály, texty i formáty reklam, abychom společně našli ideální kombinaci pro oslovení relevantního publika a maximalizovali návratnost investic. 
- 
												Online marketing pro PED AcademyPED Academy, 2024-nyní   V PED Academy mám na starosti Facebook a Instagram, kde tvořím obsah, který baví a zároveň přitahuje nové studenty. Díky chytré strategii a atraktivním kampaním jsme proměnili lajky a komentáře ve skutečný zájem o školu. Sociální sítě se tak staly klíčovým nástrojem pro nábor. Rovněž se podílím na správě Google Ads. V PED Academy mám na starosti Facebook a Instagram, kde tvořím obsah, který baví a zároveň přitahuje nové studenty. Díky chytré strategii a atraktivním kampaním jsme proměnili lajky a komentáře ve skutečný zájem o školu. Sociální sítě se tak staly klíčovým nástrojem pro nábor. Rovněž se podílím na správě Google Ads. 
 
- 
												
 
				