Detail kreativce
Ing. Stanislav Julíček
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 87751551
Kontakt:
+420 777 756 772
stanislav@julicek.cz
O profilu kreativce
Realizuji pro klienty online marketingové projekty od roku 2010. Po úvodní konzultaci připravím analytickou část, nejčastěji analýzu trhu, webu, SEO/PPC či sociálních sítí. Až poté se navrhuje web a dále navazuje design dalších marketingových kanálů. Mám také za sebou tým dalších specialistů na jednotlivé oblasti, je-li třeba a dokážeme tak plně využít kreativní pobídky.
Online marketér pro váš web nebo e-shop
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na Honech I 5538
Zlín 76005 Zlínský kraj -
Kontaktní adresa
Na Honech I 5538
Zlín 76005
Zlínský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Web a online reklama pro rostoucí advokátní kancelář
JURÁŠ A PARTNEŘI, advokátní kancelář v.o.s., 2018 do současnosti
Před několika lety jsme dostali jasné zadání – vytvořit nový web firmy po změně názvu a doladění identity s kvalitním řemeslným zpracováním, s důrazem na vzhled, rychlost a s nepříliš vysokými náklady. Od té doby jsme web vyvíjeli a přizpůsobovali, abychom odráželi rozvoj advokátní kanceláře a potřeby jejich klientů.
Před několika lety jsme dostali jasné zadání – vytvořit nový web firmy po změně názvu a doladění identity s kvalitním řemeslným zpracováním, s důrazem na vzhled, rychlost a s nepříliš vysokými náklady. Od té doby jsme web vyvíjeli a přizpůsobovali, abychom odráželi rozvoj advokátní kanceláře a potřeby jejich klientů.
-
E-shop
PSÍ HUBÍK S.R.O., 2019 - současnost
ZADÁNÍ Provést rozsáhlý redesign webu a e-shopu se zachováním stávajícího technického řešení, zaměřit se na nové zákazníky a generovat více poptávek a objednávek. Konkrétně pak sloučit web s e-shopem, přestavět strukturu a design, rozšířit funkce včetně outletu, blogu či rozšíření možnosti slevových kódů. Následně vystavět nový Designer, kde si uživatel i prodejce může individualizovat design vybraných kombinéz a následně i další produktů e-shopu. VÝSLEDEK Během několika let intenzivní práce v několika fázích včetně opakované přestavby se podařilo vše splnit a dále se rozvíjí..
ZADÁNÍ Provést rozsáhlý redesign webu a e-shopu se zachováním stávajícího technického řešení, zaměřit se na nové zákazníky a generovat více poptávek a objednávek. Konkrétně pak sloučit web s e-shopem, přestavět strukturu a design, rozšířit funkce včetně outletu, blogu či rozšíření možnosti slevových kódů. Následně vystavět nový Designer, kde si uživatel i prodejce může individualizovat design vybraných kombinéz a následně i další produktů e-shopu. VÝSLEDEK Během několika let intenzivní práce v několika fázích včetně opakované přestavby se podařilo vše splnit a dále se rozvíjí..
-
-
Fotografie
-
Focení týmu nově vznikajícího institutu
Petr Jan Křen, 2023
Focení a související práce, které proběhly v rámci webu a dalších materiálů na webu, byly klíčovou součástí celkového vizuálního zpracování projektu. Cílem těchto aktivit bylo nejen vytvořit atraktivní a autentické vizuály, které odrážejí filozofii celostního leadershipu, ale také zajistit, aby fotografie korespondovaly s hodnotami.
Focení a související práce, které proběhly v rámci webu a dalších materiálů na webu, byly klíčovou součástí celkového vizuálního zpracování projektu. Cílem těchto aktivit bylo nejen vytvořit atraktivní a autentické vizuály, které odrážejí filozofii celostního leadershipu, ale také zajistit, aby fotografie korespondovaly s hodnotami.
-
Focení Beneš a Lát
Beneš s Lát, 2022
Pro projekt Beneš a Lát jsme se zaměřili na úpravu fotografií, vytvoření uceleného konceptu a jeho následnou realizaci. Nejprve proběhlo pečlivé zpracování dodaných fotografií, zahrnující retuše, barevnou korekci a optimalizaci pro konkrétní účely. Po odsouhlasení konceptu jsme přistoupili k jeho realizaci, která zahrnovala jak finalizaci vizuálních materiálů, tak jejich implementaci v souladu s definovanými cíli projektu.
Pro projekt Beneš a Lát jsme se zaměřili na úpravu fotografií, vytvoření uceleného konceptu a jeho následnou realizaci. Nejprve proběhlo pečlivé zpracování dodaných fotografií, zahrnující retuše, barevnou korekci a optimalizaci pro konkrétní účely. Po odsouhlasení konceptu jsme přistoupili k jeho realizaci, která zahrnovala jak finalizaci vizuálních materiálů, tak jejich implementaci v souladu s definovanými cíli projektu.
-
-
Film / Video / Televize
-
Image video
Petr Jan Křen, 2023
Na webu celostnileadership.cz a v souvisejících materiálech bylo realizováno natáčení s hlavním představitelem institutu, jehož cílem bylo přiblížit návštěvníkům filozofii celostního leadershipu a jeho praktické využití v každodenním životě i ve vedení týmů. Tento krok přináší jedinečný osobní pohled na hodnoty a vizi institutu.
Na webu celostnileadership.cz a v souvisejících materiálech bylo realizováno natáčení s hlavním představitelem institutu, jehož cílem bylo přiblížit návštěvníkům filozofii celostního leadershipu a jeho praktické využití v každodenním životě i ve vedení týmů. Tento krok přináší jedinečný osobní pohled na hodnoty a vizi institutu.
-
SPYRE videa
LASCAM systems s.r.o, 2022
Kompletní realizace série videí pro produktovou skupinu SPYRE https://www.lascam.cz/. Hlavním cílem bylo zachytit technické vlastnosti, design a funkčnost produktů tak, aby efektivně oslovily cílové publikum. Fotografování strojů a produktů probíhalo s důrazem na detail a správné nasvícení, což umožnilo vyniknout klíčovým prvkům a vlastnostem. Natáčení produktových videí nabídlo dynamický pohled na produkty v provozu nebo v reálném prostředí, doplněný o animace a efektní přechody, které zvýšily atraktivitu výsledného obsahu. Tvorba realistických 3D modelů a vizualizací pro produkty.
Kompletní realizace série videí pro produktovou skupinu SPYRE https://www.lascam.cz/. Hlavním cílem bylo zachytit technické vlastnosti, design a funkčnost produktů tak, aby efektivně oslovily cílové publikum. Fotografování strojů a produktů probíhalo s důrazem na detail a správné nasvícení, což umožnilo vyniknout klíčovým prvkům a vlastnostem. Natáčení produktových videí nabídlo dynamický pohled na produkty v provozu nebo v reálném prostředí, doplněný o animace a efektní přechody, které zvýšily atraktivitu výsledného obsahu. Tvorba realistických 3D modelů a vizualizací pro produkty.
-
-
Grafický design / branding
-
Kreativní a grafické zpracování vizuálu pro online projekt
ROKOSPOL a.s., 2022
Studie možností vzhledu budoucího portálu a celkové komunikace se zaměřuje na analýzu uživatelských potřeb, současných trendů v designu a efektivní komunikace. Jejím cílem je vytvořit moderní a intuitivní platformu, která zákazníkům usnadní orientaci, posílí loajalitu a podpoří obchodní růst společnosti.
Studie možností vzhledu budoucího portálu a celkové komunikace se zaměřuje na analýzu uživatelských potřeb, současných trendů v designu a efektivní komunikace. Jejím cílem je vytvořit moderní a intuitivní platformu, která zákazníkům usnadní orientaci, posílí loajalitu a podpoří obchodní růst společnosti.
-
Kompletní příprava obalu a vizuální identity doplňku stravy MAYA
Top Class Medical s.r.o., 2022
Projekt zahrnoval kompletní přípravu obalu a vizuální identity doplňku stravy MAYA. Součástí realizace byla tvorba designu obalu, který reflektoval hodnoty a charakter produktu, a dále vytvoření ucelené grafiky pro následnou marketingovou komunikaci. Práce zahrnovala vývoj konceptu, ladění detailů designu a zajištění jednotné vizuální prezentace napříč všemi kanály. Výsledkem byl harmonický a profesionální vizuál, který podpořil značku a přitáhl pozornost cílové skupiny.
Projekt zahrnoval kompletní přípravu obalu a vizuální identity doplňku stravy MAYA. Součástí realizace byla tvorba designu obalu, který reflektoval hodnoty a charakter produktu, a dále vytvoření ucelené grafiky pro následnou marketingovou komunikaci. Práce zahrnovala vývoj konceptu, ladění detailů designu a zajištění jednotné vizuální prezentace napříč všemi kanály. Výsledkem byl harmonický a profesionální vizuál, který podpořil značku a přitáhl pozornost cílové skupiny.
-
-
Marketingové strategie
-
Propagace sportovní optiky i přes limitace inzertních platforem
Meopta – optika, s.r.o., 2020 do současnosti
Navrhli jsme a realizovali strategii, která umožnila inzerci a prodej i přes původně nereálné možnosti inzertních platforem a zvolili formu, která bude pro návštěvníky atraktivní. Díky této strategii si nyní můžete sportovní optiku pohodlně a bez jakýchkoliv omezení zakoupit na oficiálním e-shopu Meopta.
Navrhli jsme a realizovali strategii, která umožnila inzerci a prodej i přes původně nereálné možnosti inzertních platforem a zvolili formu, která bude pro návštěvníky atraktivní. Díky této strategii si nyní můžete sportovní optiku pohodlně a bez jakýchkoliv omezení zakoupit na oficiálním e-shopu Meopta.
-
Strategie rozvoje online marketingu na CZ trhu a následně dalších zemí
PLASTON AG, 2023
Hlavním smyslem bylo provést podrobnou analýzu stávajících dat a navržených řešení, identifikovat skryté příležitosti a jejich potenciál, a následně definovat konkrétní kroky k posílení tržních pozic, zlepšení viditelnosti značky a zajištění optimálního uživatelského zážitku pro klienty i zaměstnance.
Hlavním smyslem bylo provést podrobnou analýzu stávajících dat a navržených řešení, identifikovat skryté příležitosti a jejich potenciál, a následně definovat konkrétní kroky k posílení tržních pozic, zlepšení viditelnosti značky a zajištění optimálního uživatelského zážitku pro klienty i zaměstnance.
-
-
Online marketing
-
Restart značky Bigmat
BIGMAT CZ, 2018
V rámci restartu značky Bigmat jsme začali s reálným marketingem a vytvořili nové vizuály na sociální sítě. Intenzivně probíhala také brandová a produktová inzerce. Do cesty nám na jaře 2020 vstoupil Covid. Tato nestandardní situace bohužel zastavila trh. BigMat ale využil šance změnit směr a vydal se na lepší cestu, která nabízela růst.
V rámci restartu značky Bigmat jsme začali s reálným marketingem a vytvořili nové vizuály na sociální sítě. Intenzivně probíhala také brandová a produktová inzerce. Do cesty nám na jaře 2020 vstoupil Covid. Tato nestandardní situace bohužel zastavila trh. BigMat ale využil šance změnit směr a vydal se na lepší cestu, která nabízela růst.
-
Řešení pro efektivní sběr poptávek
Z NEBANKY DO BANKY s.r.o., 2018 do současnosti
Cílem projektu bylo navrhnout a implementovat efektivní strategii, která by v co nejkratším čase oslovila potenciální klienty se zájmem o komplikované hypotéky a zároveň je přesvědčila o využití nabízených služeb. Realizované řešení spojuje úzce cílenou online reklamu na platformách Google a Facebook s optimalizovaným a uživatelsky přívětivým webem, který poskytuje klíčové informace a usnadňuje první kontakt. Díky této kombinaci inovativních nástrojů a cílené propagace se projekt dlouhodobě osvědčil a již několik let úspěšně generuje vysoce kvalitní leady, což přispívá k udržitelnému růstu klientovy základny.
Cílem projektu bylo navrhnout a implementovat efektivní strategii, která by v co nejkratším čase oslovila potenciální klienty se zájmem o komplikované hypotéky a zároveň je přesvědčila o využití nabízených služeb. Realizované řešení spojuje úzce cílenou online reklamu na platformách Google a Facebook s optimalizovaným a uživatelsky přívětivým webem, který poskytuje klíčové informace a usnadňuje první kontakt. Díky této kombinaci inovativních nástrojů a cílené propagace se projekt dlouhodobě osvědčil a již několik let úspěšně generuje vysoce kvalitní leady, což přispívá k udržitelnému růstu klientovy základny.
-
-
UX design
-
UX struktura nového webu skupiny
ICZ a.s., 2017
Kompletní zpracování nové struktury zahrnuje důkladnou analýzu stávajících dat, identifikaci klíčových potřeb a cílů, tvorbu přehledného návrhu a jeho konzultaci s týmem. Tento krok byl zásadní pro efektivní realizaci designu nového webu skupiny ICZ, protože poskytuje jasnou vizi a minimalizuje riziko chyb v procesu.
Kompletní zpracování nové struktury zahrnuje důkladnou analýzu stávajících dat, identifikaci klíčových potřeb a cílů, tvorbu přehledného návrhu a jeho konzultaci s týmem. Tento krok byl zásadní pro efektivní realizaci designu nového webu skupiny ICZ, protože poskytuje jasnou vizi a minimalizuje riziko chyb v procesu.
-
UX struktura projektu webu
ROKOSPOL a.s., 2022
Pro společnost Rokospol jsme realizovali komplexní studii zaměřenou na analýzu potřeb a požadavků zákazníků a interních uživatelů jejich budoucího portálu. Proces zahrnoval detailní průzkum uživatelského chování, identifikaci klíčových funkcionalit a definici cílů, které by nový portál měl naplnit. Celá studie posloužila jako základní kámen pro další kroky při vývoji moderního a funkčního portálu, který podporuje obchodní cíle společnosti Rokospol.
Pro společnost Rokospol jsme realizovali komplexní studii zaměřenou na analýzu potřeb a požadavků zákazníků a interních uživatelů jejich budoucího portálu. Proces zahrnoval detailní průzkum uživatelského chování, identifikaci klíčových funkcionalit a definici cílů, které by nový portál měl naplnit. Celá studie posloužila jako základní kámen pro další kroky při vývoji moderního a funkčního portálu, který podporuje obchodní cíle společnosti Rokospol.
-