Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing. Stanislav Julíček

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 87751551

Kontakt:

+420 777 756 772

stanislav@julicek.cz

O profilu kreativce

Realizuji pro klienty online marketingové projekty od roku 2010. Po úvodní konzultaci připravím analytickou část, nejčastěji analýzu trhu, webu, SEO/PPC či sociálních sítí. Až poté se navrhuje web a dále navazuje design dalších marketingových kanálů. Mám také za sebou tým dalších specialistů na jednotlivé oblasti, je-li třeba a dokážeme tak plně využít kreativní pobídky.

Online marketér pro váš web nebo e-shop

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na Honech I 5538
      Zlín 76005 Zlínský kraj
    • Kontaktní adresa

      Na Honech I 5538
      Zlín 76005
      Zlínský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Web a online reklama pro rostoucí advokátní kancelář

      JURÁŠ A PARTNEŘI, advokátní kancelář v.o.s., 2018 do současnosti

      Obrázek reference

      Před několika lety jsme dostali jasné zadání – vytvořit nový web firmy po změně názvu a doladění identity s kvalitním řemeslným zpracováním, s důrazem na vzhled, rychlost a s nepříliš vysokými náklady. Od té doby jsme web vyvíjeli a přizpůsobovali, abychom odráželi rozvoj advokátní kanceláře a potřeby jejich klientů.

      Před několika lety jsme dostali jasné zadání – vytvořit nový web firmy po změně názvu a doladění identity s kvalitním řemeslným zpracováním, s důrazem na vzhled, rychlost a s nepříliš vysokými náklady. Od té doby jsme web vyvíjeli a přizpůsobovali, abychom odráželi rozvoj advokátní kanceláře a potřeby jejich klientů.

      https://www.jurasapartneri.cz
    • E-shop

      PSÍ HUBÍK S.R.O., 2019 - současnost

      Obrázek reference

      ZADÁNÍ Provést rozsáhlý redesign webu a e-shopu se zachováním stávajícího technického řešení, zaměřit se na nové zákazníky a generovat více poptávek a objednávek. Konkrétně pak sloučit web s e-shopem, přestavět strukturu a design, rozšířit funkce včetně outletu, blogu či rozšíření možnosti slevových kódů. Následně vystavět nový Designer, kde si uživatel i prodejce může individualizovat design vybraných kombinéz a následně i další produktů e-shopu. VÝSLEDEK Během několika let intenzivní práce v několika fázích včetně opakované přestavby se podařilo vše splnit a dále se rozvíjí..

      ZADÁNÍ Provést rozsáhlý redesign webu a e-shopu se zachováním stávajícího technického řešení, zaměřit se na nové zákazníky a generovat více poptávek a objednávek. Konkrétně pak sloučit web s e-shopem, přestavět strukturu a design, rozšířit funkce včetně outletu, blogu či rozšíření možnosti slevových kódů. Následně vystavět nový Designer, kde si uživatel i prodejce může individualizovat design vybraných kombinéz a následně i další produktů e-shopu. VÝSLEDEK Během několika let intenzivní práce v několika fázích včetně opakované přestavby se podařilo vše splnit a dále se rozvíjí..

      https://www.psihubik.cz
  • Fotografie

    • Focení týmu nově vznikajícího institutu

      Petr Jan Křen, 2023

      Obrázek reference

      Focení a související práce, které proběhly v rámci webu a dalších materiálů na webu, byly klíčovou součástí celkového vizuálního zpracování projektu. Cílem těchto aktivit bylo nejen vytvořit atraktivní a autentické vizuály, které odrážejí filozofii celostního leadershipu, ale také zajistit, aby fotografie korespondovaly s hodnotami.

      Focení a související práce, které proběhly v rámci webu a dalších materiálů na webu, byly klíčovou součástí celkového vizuálního zpracování projektu. Cílem těchto aktivit bylo nejen vytvořit atraktivní a autentické vizuály, které odrážejí filozofii celostního leadershipu, ale také zajistit, aby fotografie korespondovaly s hodnotami.

      https://www.celostnileadership.cz
    • Focení Beneš a Lát

      Beneš s Lát, 2022

      Obrázek reference

      Pro projekt Beneš a Lát jsme se zaměřili na úpravu fotografií, vytvoření uceleného konceptu a jeho následnou realizaci. Nejprve proběhlo pečlivé zpracování dodaných fotografií, zahrnující retuše, barevnou korekci a optimalizaci pro konkrétní účely. Po odsouhlasení konceptu jsme přistoupili k jeho realizaci, která zahrnovala jak finalizaci vizuálních materiálů, tak jejich implementaci v souladu s definovanými cíli projektu.

      Pro projekt Beneš a Lát jsme se zaměřili na úpravu fotografií, vytvoření uceleného konceptu a jeho následnou realizaci. Nejprve proběhlo pečlivé zpracování dodaných fotografií, zahrnující retuše, barevnou korekci a optimalizaci pro konkrétní účely. Po odsouhlasení konceptu jsme přistoupili k jeho realizaci, která zahrnovala jak finalizaci vizuálních materiálů, tak jejich implementaci v souladu s definovanými cíli projektu.

      https://www.benesalat.cz
  • Film / Video / Televize

    • Image video

      Petr Jan Křen, 2023

      Obrázek reference

      Na webu celostnileadership.cz a v souvisejících materiálech bylo realizováno natáčení s hlavním představitelem institutu, jehož cílem bylo přiblížit návštěvníkům filozofii celostního leadershipu a jeho praktické využití v každodenním životě i ve vedení týmů. Tento krok přináší jedinečný osobní pohled na hodnoty a vizi institutu.

      Na webu celostnileadership.cz a v souvisejících materiálech bylo realizováno natáčení s hlavním představitelem institutu, jehož cílem bylo přiblížit návštěvníkům filozofii celostního leadershipu a jeho praktické využití v každodenním životě i ve vedení týmů. Tento krok přináší jedinečný osobní pohled na hodnoty a vizi institutu.

      https://www.celostnileadership.cz
    • SPYRE videa

      LASCAM systems s.r.o, 2022

      Obrázek reference

      Kompletní realizace série videí pro produktovou skupinu SPYRE https://www.lascam.cz/. Hlavním cílem bylo zachytit technické vlastnosti, design a funkčnost produktů tak, aby efektivně oslovily cílové publikum. Fotografování strojů a produktů probíhalo s důrazem na detail a správné nasvícení, což umožnilo vyniknout klíčovým prvkům a vlastnostem. Natáčení produktových videí nabídlo dynamický pohled na produkty v provozu nebo v reálném prostředí, doplněný o animace a efektní přechody, které zvýšily atraktivitu výsledného obsahu. Tvorba realistických 3D modelů a vizualizací pro produkty.

      Kompletní realizace série videí pro produktovou skupinu SPYRE https://www.lascam.cz/. Hlavním cílem bylo zachytit technické vlastnosti, design a funkčnost produktů tak, aby efektivně oslovily cílové publikum. Fotografování strojů a produktů probíhalo s důrazem na detail a správné nasvícení, což umožnilo vyniknout klíčovým prvkům a vlastnostem. Natáčení produktových videí nabídlo dynamický pohled na produkty v provozu nebo v reálném prostředí, doplněný o animace a efektní přechody, které zvýšily atraktivitu výsledného obsahu. Tvorba realistických 3D modelů a vizualizací pro produkty.

      https://www.lascam.cz/
  • Grafický design / branding

    • Kreativní a grafické zpracování vizuálu pro online projekt

      ROKOSPOL a.s., 2022

      Obrázek reference

      Studie možností vzhledu budoucího portálu a celkové komunikace se zaměřuje na analýzu uživatelských potřeb, současných trendů v designu a efektivní komunikace. Jejím cílem je vytvořit moderní a intuitivní platformu, která zákazníkům usnadní orientaci, posílí loajalitu a podpoří obchodní růst společnosti.

      Studie možností vzhledu budoucího portálu a celkové komunikace se zaměřuje na analýzu uživatelských potřeb, současných trendů v designu a efektivní komunikace. Jejím cílem je vytvořit moderní a intuitivní platformu, která zákazníkům usnadní orientaci, posílí loajalitu a podpoří obchodní růst společnosti.

      https://www.rokospol.com/cz/
    • Kompletní příprava obalu a vizuální identity doplňku stravy MAYA

      Top Class Medical s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Projekt zahrnoval kompletní přípravu obalu a vizuální identity doplňku stravy MAYA. Součástí realizace byla tvorba designu obalu, který reflektoval hodnoty a charakter produktu, a dále vytvoření ucelené grafiky pro následnou marketingovou komunikaci. Práce zahrnovala vývoj konceptu, ladění detailů designu a zajištění jednotné vizuální prezentace napříč všemi kanály. Výsledkem byl harmonický a profesionální vizuál, který podpořil značku a přitáhl pozornost cílové skupiny.

      Projekt zahrnoval kompletní přípravu obalu a vizuální identity doplňku stravy MAYA. Součástí realizace byla tvorba designu obalu, který reflektoval hodnoty a charakter produktu, a dále vytvoření ucelené grafiky pro následnou marketingovou komunikaci. Práce zahrnovala vývoj konceptu, ladění detailů designu a zajištění jednotné vizuální prezentace napříč všemi kanály. Výsledkem byl harmonický a profesionální vizuál, který podpořil značku a přitáhl pozornost cílové skupiny.

      https://www.mayadrinks.cz
  • Marketingové strategie

    • Propagace sportovní optiky i přes limitace inzertních platforem

      Meopta – optika, s.r.o., 2020 do současnosti

      Obrázek reference

      Navrhli jsme a realizovali strategii, která umožnila inzerci a prodej i přes původně nereálné možnosti inzertních platforem a zvolili formu, která bude pro návštěvníky atraktivní. Díky této strategii si nyní můžete sportovní optiku pohodlně a bez jakýchkoliv omezení zakoupit na oficiálním e-shopu Meopta.

      Navrhli jsme a realizovali strategii, která umožnila inzerci a prodej i přes původně nereálné možnosti inzertních platforem a zvolili formu, která bude pro návštěvníky atraktivní. Díky této strategii si nyní můžete sportovní optiku pohodlně a bez jakýchkoliv omezení zakoupit na oficiálním e-shopu Meopta.

      https://eshop.meopta.cz.
    • Strategie rozvoje online marketingu na CZ trhu a následně dalších zemí

      PLASTON AG, 2023

      Obrázek reference

      Hlavním smyslem bylo provést podrobnou analýzu stávajících dat a navržených řešení, identifikovat skryté příležitosti a jejich potenciál, a následně definovat konkrétní kroky k posílení tržních pozic, zlepšení viditelnosti značky a zajištění optimálního uživatelského zážitku pro klienty i zaměstnance.

      Hlavním smyslem bylo provést podrobnou analýzu stávajících dat a navržených řešení, identifikovat skryté příležitosti a jejich potenciál, a následně definovat konkrétní kroky k posílení tržních pozic, zlepšení viditelnosti značky a zajištění optimálního uživatelského zážitku pro klienty i zaměstnance.

      https://www.plaston.com/en
  • Online marketing

    • Restart značky Bigmat

      BIGMAT CZ, 2018

      Obrázek reference

      V rámci restartu značky Bigmat jsme začali s reálným marketingem a vytvořili nové vizuály na sociální sítě. Intenzivně probíhala také brandová a produktová inzerce. Do cesty nám na jaře 2020 vstoupil Covid. Tato nestandardní situace bohužel zastavila trh. BigMat ale využil šance změnit směr a vydal se na lepší cestu, která nabízela růst.

      V rámci restartu značky Bigmat jsme začali s reálným marketingem a vytvořili nové vizuály na sociální sítě. Intenzivně probíhala také brandová a produktová inzerce. Do cesty nám na jaře 2020 vstoupil Covid. Tato nestandardní situace bohužel zastavila trh. BigMat ale využil šance změnit směr a vydal se na lepší cestu, která nabízela růst.

      https://bigmat.cz
    • Řešení pro efektivní sběr poptávek

      Z NEBANKY DO BANKY s.r.o., 2018 do současnosti

      Obrázek reference

      Cílem projektu bylo navrhnout a implementovat efektivní strategii, která by v co nejkratším čase oslovila potenciální klienty se zájmem o komplikované hypotéky a zároveň je přesvědčila o využití nabízených služeb. Realizované řešení spojuje úzce cílenou online reklamu na platformách Google a Facebook s optimalizovaným a uživatelsky přívětivým webem, který poskytuje klíčové informace a usnadňuje první kontakt. Díky této kombinaci inovativních nástrojů a cílené propagace se projekt dlouhodobě osvědčil a již několik let úspěšně generuje vysoce kvalitní leady, což přispívá k udržitelnému růstu klientovy základny.

      Cílem projektu bylo navrhnout a implementovat efektivní strategii, která by v co nejkratším čase oslovila potenciální klienty se zájmem o komplikované hypotéky a zároveň je přesvědčila o využití nabízených služeb. Realizované řešení spojuje úzce cílenou online reklamu na platformách Google a Facebook s optimalizovaným a uživatelsky přívětivým webem, který poskytuje klíčové informace a usnadňuje první kontakt. Díky této kombinaci inovativních nástrojů a cílené propagace se projekt dlouhodobě osvědčil a již několik let úspěšně generuje vysoce kvalitní leady, což přispívá k udržitelnému růstu klientovy základny.

      https://znebanky-dobanky.cz
  • UX design

    • UX struktura nového webu skupiny

      ICZ a.s., 2017

      Obrázek reference

      Kompletní zpracování nové struktury zahrnuje důkladnou analýzu stávajících dat, identifikaci klíčových potřeb a cílů, tvorbu přehledného návrhu a jeho konzultaci s týmem. Tento krok byl zásadní pro efektivní realizaci designu nového webu skupiny ICZ, protože poskytuje jasnou vizi a minimalizuje riziko chyb v procesu.

      Kompletní zpracování nové struktury zahrnuje důkladnou analýzu stávajících dat, identifikaci klíčových potřeb a cílů, tvorbu přehledného návrhu a jeho konzultaci s týmem. Tento krok byl zásadní pro efektivní realizaci designu nového webu skupiny ICZ, protože poskytuje jasnou vizi a minimalizuje riziko chyb v procesu.

      https://www.iczgroup.com
    • UX struktura projektu webu

      ROKOSPOL a.s., 2022

      Obrázek reference

      Pro společnost Rokospol jsme realizovali komplexní studii zaměřenou na analýzu potřeb a požadavků zákazníků a interních uživatelů jejich budoucího portálu. Proces zahrnoval detailní průzkum uživatelského chování, identifikaci klíčových funkcionalit a definici cílů, které by nový portál měl naplnit. Celá studie posloužila jako základní kámen pro další kroky při vývoji moderního a funkčního portálu, který podporuje obchodní cíle společnosti Rokospol.

      Pro společnost Rokospol jsme realizovali komplexní studii zaměřenou na analýzu potřeb a požadavků zákazníků a interních uživatelů jejich budoucího portálu. Proces zahrnoval detailní průzkum uživatelského chování, identifikaci klíčových funkcionalit a definici cílů, které by nový portál měl naplnit. Celá studie posloužila jako základní kámen pro další kroky při vývoji moderního a funkčního portálu, který podporuje obchodní cíle společnosti Rokospol.

      https://www.rokospol.com/cz/